روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها و ترس ها و عادات ما بنا کرده است و تو اگر نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفة اللهی جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست. سید شهیدان اهل قلم (سید مرتضی آوینی)

پیوندهای روزانه
Instagram

مادری

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۲۱ ب.ظ

یک سال گذشت از داشتن مادری که دلش واسم شور میزد

مادری که با صدا زدنت خستگی رو از تنت میبره بیرون !

نمیخواستم چیزی بنویسم و سرتونو درد بیارم ؛ اما رفقا قدر مادراتونو بدونید .

این رو قبلا هم به من گفته بودند ! همونطوری که من الان دارم برای شما میگم اما تا از دست ندین قدرشون نمیدونید . باید دست مادراتونو ببوسید .. .

مادرایی که وقتی با عشق و گریه بر حسین به ما شیر دادند و از کوچیکی لباس سیاه تنمون کردند . 

مادرای واقعی .. .

مادرایی که میرن اما هستند .. یادشون .. . نگاهشون.. .صداشون.. .

مانایی ای به قدر شب های طولانی زمستان داره.. .


من همان روز ولادت که ز مادر زادم
بود زخمت به جـگر نـعمت مادر زادم

بوده ام هیچ و همه بودم و نبودم از توست
آن زمــانی کـه نـبودم ، به غــمت دل دادم

هـر چه دارم هـمه از پـاکی مـادر دارم
"رحمت حق به روانش که حسینی زادم" 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۴
سرباز

نظرات  (۲)

شب گریه های غربت مادر تمام شد
زینب به گریه گفت که دیگر تمام شد ....
خدا رحمتشون کنه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی