روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها و ترس ها و عادات ما بنا کرده است و تو اگر نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفة اللهی جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست. سید شهیدان اهل قلم (سید مرتضی آوینی)

پیوندهای روزانه
Instagram

شب نوشت

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

سلام و عرض ادب.


این روزها بعد از حضور چند ساله در محیط های مجازی و فرهنگی به یک نتیجه ای رسیدم که شاید به مذاق عده ای خوش نیاد . اما بی مقدمه و رودربایستی اون رو با شما در میان میگذارم .

برای آینده کسی رو  ترجیح میدم که حجاب معمولی داشته باشه و بی هیچ ادعای ظاهری و اعتقادی باشه تا اون خانم ِ چادری ای که به اسم کار فرهنگی و جهاد نرم و لطیف با هزاران نامحرم در ارتباط باشه و صدها داداش داشته باشه و اون چادری که سرش کرده رو تحفه ای از مادرمون زهرا "س" ندونه . ..

ترجیح میدم مسافر زندگی من یک آدم متوسط با عقاید های متوسط اما عمیق باشه ! حداقل تکلیف خیلی از مسائل با خودتون روشن میشه و شما میدونید طرفتون در مواجه با مسائل چطور برخورد خواهد کرد .

انقدر از این دست آدم ها بدم اومده که روزی چند بار از خدا میخوام من رو از دسته ی آدم های به ظاهر مذهبی که هیچ بویی از  حیا و متانت نبرده اند قرار نده !



می ترسم برای خودم و شما  ... 

رانده از خزان و مانده از بهار نباشیم ./  ولعاقبة للمتقین


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴
سرباز

نظرات  (۹)

سلام بر شما

همیشه این طور نیست

ان شا الله بهترین انتخاب را داشته باشید

 

کسی که خودش ریگی تو کفشش  داره، شکاک میشه.
پاسخ:
با سلام . 
ممنون از تهمت :) 
سلام
ایشالا که به خواستتون برسید :)
پاسخ:
علیکم سلام . 
خواسته نبود ./
کلیت حرفتون رو قبول دارم که زن نباید با هر کسی در ارتباط باشه ولی در اسلام کار فرهنگی و یا ارتباط معمول با نا محرم بدون قصد و یا لذت نهی نشده. و لی نه با هر کسی

امیدوارم به خواستتون برسید
پاسخ:
سلام بزرگوار . 
در اسلام گفته نشده که در ارتباط با نامحرم نگاه کنید طرف چطور آدمی هست ! :)
البته مشخصآ منظور من برخوردهای عادی و معمول گاه و بیگاه نبوده . ..

خواسته که نیست ! :)) مسئله ی ارجحیت داشتن آدمای متوسط با تفکر عمیق به آدمای مدعی دین با اعتقادات پوشالی بود .
http://mahzar-haq.blogfa.com
حتما زیاد سربزنیم...
سلام
بهتره اول بپرسید من چه کردم توی این محیط و چه رفتاری داشتم.بعد بگید حالا چطور همسفری میخوام
شما چنتا خواهر دارید و به بهانه کار فرهنگی چه ها می کنید؟
اینو حتما روزانه از خودتون بپرسید و قبل از هر انتظاری از غیر، از خودتون انتظار داشته باشید و خودتون رو تربیت کنید
پاسخ:
سلام . 
این پرسش من چه کردم در این محیط رو باید پاسخش رو به شما اطلاع بدم ؟
بنده هیچ خواهری ندارم و کار فرهنگی آنچنانی هم نمیکنم ! 
چقدر نظرتون بد و  زننده بود . 
بخاطر احترامتون ( هرچند نشناسمتون ) حذفش نکردم . 
سلام 
کاملا موافقم 
اما نیمه دیگه لیوان همیشه اونجور نیست ک ما می بینیم
یازهراس 
دقیقا به خاطر همین موضوع (حالا هر چند سال دیگه میخواد باشه) از تمام فعالیت های اینترنتیم به جز وبلاگم زدم که پسفردا هی نگم چرا چرا.

هر جوری منم باشم طرفم هم همونجوری میشه.
این"من" من نوعی هست.
موفق باشید.
پاسخ:
 الخَْبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَ الْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ وَ الطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَ الطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ. ..
به هیچ بهانه ای نباید از حریم خداوند خارج شد،حتی تحت عناوین کارهای جهادی. بزرگترین جهاد رعایت حلال و حرام الهیست.منم خانم ها و آقایانی را دیدم که تو همین زمینه ها کم کم حساسیت خودشون رو به رعایت حدود از دست دادن.شاید به خاطر همین چیزاست که خیلی از این فعالیت ها اثری نداره.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی