روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها و ترس ها و عادات ما بنا کرده است و تو اگر نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفة اللهی جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست. سید شهیدان اهل قلم (سید مرتضی آوینی)

پیوندهای روزانه
Instagram

یک دنیا حسرت

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

پیش از پست ! : سلام . با دی اکتیو کردن ِ اکانت هام توی شبکه های مجازی وبلاگ رو باز فعال میکنم . 

- - - - 

خیلی اتفاقی توی یکی از خبرگزاری ها به این عکس برخورد کردم . .. 

حسرت ! 

واقعا حسرت میخورم از اینکه اون روزها نبودم .. .صمیمیت و بی تکلف بودن آدما از این عکس ها میباره . .. 

ما هم میتونیم این روزهایی که همه چی مادی شده و آدما توی رابطه هایشان چرتکه یشان را بدست 

میگیرند و مدام رفاقت های پوشالی را دو دو تا میندازند گرم و صمیمی باشیم !

لبخند ِ رفیقمان را بدون اینکه تمسخرش کنیم بدست بیاوریم .. 

این عکس ها بوی ِ خوش ِ سادگی و آدمیت را میدهند. .. 

این عکس ها نقش و نگارشان محبت است و عشق . ..


وقتی توی شلوغی های تهران و چهره های عبوس و قدم های تند و پر از اضطراب آدم ها بخاطر یک لقمه 

نان بیشتر رفت و آمد داشته باشید معنی ِ این حسرت کشیدن هایم بهتر میفهمید. .. 


بیشتر از این حرف نمیزنم، اگه مثل ِ من آدم ِ احساسی باشید با این عکسا حس ِ خوبی پیدا خواهید کرد :) هرچند کوتاه.



 

     


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
سرباز

نظرات  (۴)

۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الودود

اینجا صدای من در ازدیاد نامردی گم می شود!!

روباه راستی امروز جوانمرد شده است....

دمهای رنگگارنگش را به رخ ما پا برهنگان در پشت میز ریاست می کشد!!

نمی دانم !

آدمیت آنجا معنا نداشت!!!

امام خودش فرشته افلاکی بود!!!

یاران گهواره خوابیده اش نیز از ملائکه الله سرچشمه گرفته بودند!!

باور نداری؟؟؟!!

به خاک مرتضی سری بزن!!

صیاد را ببین!!!

نه !!!

آرام برو.....

همین قطعه بیست وشش!!!

نزدیک ترین ردیف به بهشت!
دست راست!!!

سید احمد را ببین!!!

پلارک را می گویم!!!

من که هیچ در باوری نمی گنجم که از آدمی این بر آید که می بینی!!


راستی همه مرا مجنون خطاب می کنند !!

تو چه خطاب خواهی زد....

در این میدان مین تهران وانفجار ساعتهای بی وصال گذراندن!!!

خدا می داند!!!


بگذریم!!!

ای یک لقمه نان....

چقدر خراب کار شده ای!!!

دیگر آرپی جی هفت بچه از پس تو هم بر نمی آید!!!!

در ترکشهای امروز شهر!!!

از توپهای فرانسوی هفتاد و پنج با ترکشهای پاره آجری درد ناک تر شده!!!

امروز واقعا باید آدم باشی....

تا نجست نشوی....

همه گوشه های شهر بو می دهد!!!

چه باید کرد؟!

چه باید نوشت؟!

همه اش درد است!!!

آی رفیقان ....

نزنید...

منم ...

از جنس درد!!!


بگذارید سیمینوف چی دشمن کله پوک مرا هدف بگیرد و درد تمام

دنیا را از کله من بپراند!!!

نمی دانم ...اینجا همه چیز جدی شده است!!

برای خرید تراکم...

رشوه می دهند متری....

برای ماشینهای انطرف آبی....

میلیاردی....

دخترکان درد کشیده پاپتی....

دنبال ماشینها برای هزاری می دوند...

تا شب پول نان لقمه فلان قد را در آورده باشند...

امروز محرم نامحرم شده و نامحرم محرم....

نمی دانم چه خبر است!!!

یا من قرصهایم را بر عکس مصرف کرده ام!!!

یا جسمم توان کشیدن این روح ندارد!!!

بگذریم ..تنها من واین همه درد ...

در میان شهری به نام تهران ....

نام شهیدانش تنها برای عده ای دکان شده است....

عده ای در حال جان دادن کنار همین وبلاگهای بی خواننده ...

چه باید کرد!!!


کوفه هم رنگ امروز ما را به شب خود ندیده است!!!

دروغ می گویم؟؟!!

بروید از چاه بپرسید!!!

بگذریم....

من مجنونم....


لیلای من در کربلاست...

من هور را می خواهم

من مجنون را می خواهم....

من صدای مرتضی را می خواهم ...


شبهای فاو و اروند...


من می خواهم دوباره بسیجی باشم....

نه بسیجی 2013

نه!!!

بسیجی 57 ....

بسیجی .....

بگذریم....

التماس دعای عهد وفرج
پاسخ:
سلام علیکم . 
بسیار زیبا بود . 
مختاجیم به دعا . 
یا علی 
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
سلام برادرم....

شما لینک شده اید باافتخار البته مدتهاست...بااجازه شما...

التماس دعای فرج و عهد....ارباب عالم...حجت خدا...
پاسخ:
سلام اخوی . 
ملتمسیم به دعا 
در اسرع وقت به وبلاگتون سر میزنم و با اجازه شما لینکتون میکنم . 
یا علی . 
۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۱ فاطمه فتح العلومی
هنوز هم چنین صفا و صمیمیت و عدم تکلف ها در گوشه و کنار شهر
در میان همان قدم های مضطرب و در خیابان های شلوغ و پر ترافیک، هست.
شاید آن روزها مغناطیسی عظیم به نام "دفاع مقدس" همه قلب های عاشق را جذب خود کرد و همه ی خوبی ها را می شد یکجا پیدا کرد اما این بدان معنا نیست که امروز و پراکندگی این دل ها در میان زندگی روزمره، صفا را در خود کشته است.
کما اینکه ما پروانگانی هستیم که گرد نور ولایت جمعیم و هرجا اشارتی باشد، باز هم همان مغناطیس، صفا را در یک نقطه جمع می کند.
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۹ بی پلاک ( مدیر وبلاگی بهارستان )
سلام
این پست شما در "بلاگ تو" و "وبلاگ مرکزی بهارستان" منتشر شد
لینک:
http://blogeto.ir/post_4525.html
http://baharblog.ir/post/8

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی