روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

خوبند واژه ها وقتی با یکی دو حرفیشان میتوان تمام سوز ها را جمع کرد ؛ آه

روایت آه

شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها و ترس ها و عادات ما بنا کرده است و تو اگر نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفة اللهی جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست. سید شهیدان اهل قلم (سید مرتضی آوینی)

پیوندهای روزانه
Instagram

نامه هایی برای یک آیت الله ِ صبور(!)

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

سلام و عرض ادب./


رفقایی که از نزدیک باهام آشنا هستند ؛ بهتر میدونند که اصلا عادت به سیاسی نویسی و تحلیل کردن مسائل روز ِ سیاسی ندارم ولیکن دور از انصاف دیدم که به نوبه ی خودم در این مورد توی وبلاگ صحبت نکنم .

این روزها بهتر از من در جریان هستید ، یک موج جدید نامه نویسی به "آیت الله هاشمی رفسنجانی" راه افتاده و چه دل ها که کباب نشده و چه بغض ها رسوب نشده که ای خدمت گذار انقلاب ! ای دلسوز رهبری و یاور دیرینه ی امام . ..جایگاه شما بالاتر و رفیع تر از این عدم احراز صلاحیت هاست و شما "ندید بگیر" و لیاقت شما ثابت شده است و .. .

آدم هایی که "بعضآ " سال ها ازشان هیچ خبری نبود و "احتمالا" در ویلاهای خوش آب و هوایشان مشغول "اسب سواری" بوده اند و یا اگر در ویلا هم نبودند مشغول "بیزینس" های   حلالی (!)  شده بودند که هر روز یک "دم خروسش" از جایی بیرون می زند !!

و شاید هم دلیل ِ دلمشغولی هایشان را چیز دیگریست که من و شما خبر نداریم . 

دلیل این کارشان را نمی فهمم ! دلیل این حرکت ها را نمی فهمم .. .

نمیدانم چرا این آدم های دلسوز امام و نظام و رهبری (!) همین چند سال پیش و در همین ایام ، وقتی که شعار مرگ بر "اصل ولایت فقیه" در کف خیابان ها داده میشد سکوت کرده بودند !

نمیدانم چرا زمانی که همین آقای هاشمی ِ آیت الله منصبشان وقتی نامه ای بدون سلام به رهبری نوشتند ؛ از حفظ جایگاه ولایت دم نزدند و سینه چاک نکردند ! 

هضم نمیکنم این آدم ها دلسوز نظام باشند و در مقابل هنجار شکنی های یک عده قانون شکن ِ متوهم گول خورده و سران ِ هذیان گویشان سکوت کنند و نامه از خود در نکنند ! 

مخلص کلام آنکه این آدم ها و شعارهایشان را وقتی کنار هم قرار می دهم ؛ نمی فهمم !

بیشتر از آنکه از نامه هایشان طعم دلسوزی و بوی برادری بلند شده باشد ؛ مزه ی تلخ چاپلوسی و تملق و نون خوری به نرخ روز به زبان می آید و بغض هایی که نسبت به رهبر معظم انقلاب سر باز کرده ! 

نمیدانم سهواً یا عمداً ، اما از سیلاب این نامه ها هدفی جز تضعیف رهبری به نظر نمی آید و حال آنکه این آدم ها و "آیت الله ِ صبورشان" قطعاً و بدون شک کوچکتر از آن هستند که بخواهند خدشه ای به مقام ولایت وارد کنند ./

بزرگتر از این ها تا نیت کردند که بخواهند کمی با ولایت در بیوفتند ، ور افتاده اند ! از آغاز انقلاب منتظری ها و بنی صدرها گرفته تا همین احمدی نژاد ساده زیست و پرتلاش خودمان وقتی از چشم توده های مردم افتادند و دچار انحراف شدند که با ولایت زاویه پیدا کردند .

کلام آخر آنکه به نوبه ی خودم این دوستان دلسوز (!) و شما و خودم را امر به تقوا و ترس از آخرت میکنم .


والسلام ./ والعاقبة للمتقین


نظرات  (۳)

۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۷ karbalaee_gholamhossein
این آدم ها، خیلی وقت است که خودشان را صاحب کشور فرض کردند. خیلی هاشان که به خاطر انقلاب سیلی خورده بودند قطعه ای از خاک وطن را در ازای آن طلب می کنند.
اما کسی جز جناب آیت الله هاشمی، به این تفکر لجنی بها نمی دهد و خارج شدن او از دور به معنی مرگ خواسته های آنان است و گرنه هیچکدام دلسوز انلاب نیستند!
بی‌چاره آیت الله چه جوری وقت می‌کنه این همه نامه رو بخونه! :))
این روزها و در تب و تاب انتخابات و مخصوصا یکی دو هفته قبل...تقوا خیلی گران تمام میشد...
ارزان حساب کنند مشتری میشوند
اما این روزها در این گرانی ها فقط قیمت انسانهاست که تخفیف میخورد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی